WTF Podcast

Episode 368 - Leslie Jones

The mighty Leslie Jones brings her hilarious wit and athletic prowess to the garage for a chat with Marc. She talks about going to high school with Suge Knight, abandoning her basketball scholarship to pursue comedy, vomiting while bombing at The Comedy Store and finding vindication opening for Katt Williams. This episode is sponsored by GoToMyPC from Citrix. Click the Try It Free button and enter WTF to start a 30 day free trial.

ACCESS WTF PREMIUM CONTENT

Access to this episode and much more Premium Content is available when you purchase the
WTF APP + Premium Pass or sign up for Premium Membership.




WTF Podcast APP


Comments


On Facebook




  • 23 Comments


Hearthleif G Stromdahl March 11, 2013 at 4:57 am


Don’t cave…I started listening to “What the fuck” with Marc Maron, not “What the fart”.

TheKid March 11, 2013 at 8:58 am


This episode is a winner. Leslie Jones is a cool woman.

We All Do March 11, 2013 at 10:11 am


44:15 Marc, loved your uncomfortable, trailing-off mumbling after Jones says “I was dating my dad! He was 10 YEARS OLDER” LOL!

Michael P. Gowdy March 11, 2013 at 1:49 pm


The first time I saw Leslie she was on at The Comedy Store at around 1 AM.
Within minutes I thought, “what.. the .. fuck is SHE doing on at 1 AM?”
To this day she is the only person who made me laugh hard at 1 AM at The Store. I must assume that she was doing other gigs that night then just decided to drop in late.

bird March 11, 2013 at 2:21 pm


I currently live in fort collins, co and it’s still a very white town.

jim March 11, 2013 at 2:57 pm


Black people don’t write checks? Tell that to my Mom and Dad.

jim March 11, 2013 at 3:10 pm


By the way, she’s hilarious

rb March 11, 2013 at 6:07 pm


Marc, leave the fuck in. Thanx.

c March 11, 2013 at 10:58 pm


No fuckin’ kidding.

Dan March 12, 2013 at 12:02 am


She’s fantastic.

smitty March 12, 2013 at 3:37 am


this is a little fucked up,but it’s just an observation.  at first, i thought leslie was a brotha’, because of the relatively deep voice.  and i said to myself, oh shit,this is the first black leslie,that’s a dude that i’ve ever heard of.  not that there are that many white male leslie’s[actor leslie nielsen was one] either;but they do exist. oh well, maybe there is no such thing as a black male leslie. we’ve got lynn-s though, as in lynn swan, former NFL’r.

Joe Tily March 12, 2013 at 3:42 am


“. . . you gotta clock-out at 12 in this mutha fucka? . . .” That was a great interview Marc. Also, please leave the fuck in . . . for fuck’s sake.

grind March 13, 2013 at 11:20 am


i saw boomer
drinking a pina colada
at trader vic’s -
his fur was purrfect…

ah-oooooooooo

Future Phil March 13, 2013 at 12:17 pm


Marc’s show is going to flop, but he’ll be selling the dvds on his show for the next ten years as he records his amazing interviews with people like the guy that sold Chevy Chase some coke once in 1986.

J March 13, 2013 at 12:35 pm


The person who posted as Future Phil needs a hug.  C’mon big guy, let’s hug it out.  Everybody, let’s all hug Phil and maybe he’ll get back on his meds.

Darren March 13, 2013 at 8:20 pm


What a nice joie de vivre-contact buzz!
That interview resonated with something that is very life-affirming.

Erik March 14, 2013 at 2:17 am


hey Marc, stop saying, “yeah, yeah, yeah” every three seconds!

someone is talking!

smitty March 14, 2013 at 5:42 am


ah yes..

boomer and zevon
are eating
werewolf stew..

i’m gonna rip ur litter box up..jim..

MWP March 14, 2013 at 3:15 pm


I like the interviews where the topics cover shared disastrous drug usage memories. It takes me somewhere I’m not sure I want to go, and then it’s over and I feel I’ve learned something valuable. Kind of like surviving a wreck. Actually experienced something of value. Interesting guest and trip.

Charles Martin Reed March 14, 2013 at 7:33 pm


Please feel free to tell us all about your Gallagher story, Marc.

artibeheida March 21, 2013 at 7:04 am


Nice post. I discover some thing alot more challenging on distinct blogs everyday. It’s going to continually be stimulating to read content from other writers and practice somewhat something from their store. I’d prefer to make use of some using the content on my blog regardless of whether you do not mind. Natually I’ll provide you with a link on your internet weblog. Thanks for sharing.

<a >christian louboutin</a>

maron id March 21, 2013 at 3:18 pm


Well, after that interview with Gina I had to have a BLACK person on. I will agree with anyone who says any comedian is great. Yeah, they are great. He’s great. I am becoming so hollywood. I now laugh at Eddie because I’ve leaped into the gaping hole of adoration of performers. I don’t remember Leslie performing at the store but, I shouldn’t interupt.

grumaqrs May 26, 2013 at 7:19 pm


nice topics nice news wsteh <a >mulberry</a> fdzlf <a >mulberry bags</a> vnhvg <a >http://www.mulberrystoress.co.uk</a>
http://www.mulberrystoress.co.uk